Asiakashallinta
EASY-PRO® Asiakashallinta tarjoaa kaiken tarpeellisen tiedon asiakkaistasi.
Asiakashallinta auttaa hahmottamaan mitä myydään kenellekin, mikä tehoaa myynnissä ja mikä ei. Asiakasrekisteri päivitettynä on yrityksen elinehto.
On hyvä tarkastella asiakashallintaa kokonaisuutena ja aloittaa sieltä mistä saadaan eniten liiketoimintahyötyä lyhyellä tähtäimellä.
Asiakashallintajärjestelmä auttaa toimenpiteiden käytäntöön viemisessä. Järjestelmän joustavuus ja helppous tekee siitä erinomaisen investoinnin niin isommalle kuin pienemmällekin yritykselle.
Miten asiakashallinta toimii?
Asiakashallinnan ominaisuuksiin kuuluu muun muassa:
Voit määrittää itse haluamasi asiakasryhmät, joihin asiakkaat voidaan jakaa. Sen lisäksi voit määrittää yhteyshenkilöille yhteystietoryhmät.
Asiakashallinnassa on CRM-järjestelmä, johon voit kirjata yhteydenpidot asiakkaan kanssa, jolloin ne ovat muistissa. Voit myös asettaa hälytyksen, jolloin ohjelma lähettää sinulle sähköpostin sovittuna aikana. Lisäksi yritys voi määrittää, että kirjoitettu CRM-merkintä lähtee tallennuksen jälkeen sovittuihin sähköposteihin.
Asiakashallinnan avulla voit antaa asiakkaasi edustajille oikeudet yrityksesi Extranettiin, jossa asiakkaasi voi hyväksyä mahdollisia tunteja ja tarkastella niitä jälkikäteen. Extranetissä voidaan myös tarkastella henkilökunnan lupia (työturva-, tulityö-, valttikortti jne.) Extranettiin voi tallettaa myös dokumentteja ja esitteitä.
Lisäksi sinulla on mahdollista ottaa käyttöön viestisuorajärjestelmä, joka on massasähköpostijärjestelmä. Viestisuoran avulla voit lähettää valikoidulle asiakasryhmälle sähköpostia ja tehdä heille esimerkiksi kyselyjä.
Ota yhteyttä
Jos koet, että asiakashallinnastamme voisi olla hyötyä juuri teidän yrityksellenne, ota yhteyttä! Esittelemme mielellämme toiminnanohjausjärjestelmäämme. EASY-PRO® on AmiPro Servicen tuottama järjestelmä.