Rekisterit
EASY-PRO®:n toiminta perustuu neljän päärekisterin hallintaan. Rekisterit ovat yritys-, henkilö-, komponentti- ja projektinumerorekisteri.
1. Yritysrekisteri
Kaikille on oltava asiakkaita. Mitä täydellisemmin asiakasrekisteristä pidetään huolta ja mitä paremmin se palvelee yritystä, sen paremmin yritys menestyy.
2. Henkilörekisteri
Yrityksen työntekijät on tärkein voimavara. Kun yrityksen henkilörekisterissä on kaikki oleellinen ja tärkeä tieto, niin toiminta on selkeää ja helppoa.
3. Komponenttirekisteri
Yritys käyttää kaikessa tekemisessään erilaisia komponentteja (materiaalia), työsuorituksia ja muita kustannuksia. Kun niiden tiedot ovat järjestelmässä, on helppo toimia tarjouslaskennassa, ostoissa, myynneissä ja ylipäätään kaikessa yrityksen prosesseissa.
4. Projektinumerorekisteri
Projekteissa tarvitaan asiakkaan lisäksi henkilö, joka tekee suoritteet ja määrittelee paljon työtunteja tai materiaaleja tarvitaan. Näistä muodostuu projekti, jota sitten hallitaan. Kun jokainen työsuorite on mahdollisimman tarkkaan jokaisen tiedossa, niin lopputulosta on helpompi seurata ja myös ohjata.
Ota yhteyttä
Jos koet, että järjestelmästämme voisi olla hyötyä juuri teidän yrityksellenne, ota yhteyttä! Esittelemme mielellämme toiminnanohjausjärjestelmäämme. EASY-PRO® on AmiPro Servicen tuottama järjestelmä.